تغییرات نسخه 2.4.2.7 نرم افزار مدیریت کلینیک تسکا

تاریخ انتشار : 25 بهمن 1402
حجم دانلود مورد نیاز : 29.0 مگابایت
امکان اضافه کردن تمرین

در پکیج تمرین درمانی تسکا، از دو منبع معتبر جهانی برای تمرینات استفاده شده ا ست که شامل 5000 تمرین منحصر بفرد، 13000 تصویر و 1000 ویدیوی قابل ارائه به بیمار می باشد. علاوه بر تمرینات موجود در این پکیج، در نسخه جدید نرم افزار، امکان اضافه کردن تمرینات دلخواه به این پکیج اضافه گردید. بدین ترتیب، مراکز می توانند علاوه بر استفاده از تمرینات پیش فرض نرم افزار، در صورتی که تمرینات اختصاصی با تصویر دلخواه دارند، به این لیست اضافه نمایند.

تصویر شماره 1 – اضافه کردن تمرین
گزارش چاپی حضور و غیاب

در پکیج حضور و غیاب، علاوه بر امکان مشاهده ساعات ورود و خروج پرسنل، قابلیت پرینت این گزارش در نسخه جدید فراهم شده است.

تصویر شماره 2 – گزارش چاپی حضور و غیاب
بیماران امروز در وقتدهی

در این نسخه نرم افزار، امکان مشاهده لیست جلسات امروز بیماران در تمامی صفحات وقتدهی اضافه شده است. این قابلیت به کاربر کمک می کند اولا در یک نگاه بتواند جلسات امروز (چه آنهایی که پذیرش شده اند و چه آنهایی که پذیرش نشده اند) را در صفحه وقتدهی به صورت یکجا مشاهده نماید و ثانیا امکان انتخاب بیمار و ثبت وقتدهی جلسات بعدی وی را در همین صفحه فراهم می آورد.

تصویر شماره 3 – بیماران امروز در وقتدهی
گزارش تحلیلی هزینه ها

در این گزارش که در نسخه های قبل به نرم افزار اضافه شده بود، امکان مشاهده و تحلیل هزینه های انجام شده وجود دارد، اما در نسخه جدید، گزارش چاپی این آیتم نیز، اضافه گردیده است.

تصویر شماره 4 – گزارش چاپی هزینه ها
تغییرات نسخه

Ø بازسازی وقتدهی ویزیت برای بهبود عملکرد و سرعت.

Ø امکان تغییر کابین جلسات هم به صورت تکی و هم به صورت یکجا در پرونده پزشکی بیمار.

Ø امکان اعطای دسترسی به آیتم پرونده بیمار در یک نگاه.

Ø اضافه شدن مانده حساب روز بیمار در گزارش جزییات مشارکت پرسنل.

Ø امکان ویرایش تاریخ ارزیابی های انجام شده بیمار در پکیج ارزیابی.

Ø امکان تکثیر گزارشات سفارشی.

Ø امکان انتخاب اولین جلسه انجام نشده به عنوان جلسه انتخابی برای پذیرش سریع یا پذیرش با کارت هوشمند.

Ø بهبود عملکرد صفحه صورتحساب بیمار در صفحه پذیرش.

Ø انتخاب اولین جلسه انجام نشده و وقتدهی نشده دوره درمان در صفحه وقتدهی پیشرفته در صورتی که بیمار در تاریخ انتخابی جلسه ای نداشته باشد.

Ø اعتبارسنجی مقادیر عددی در پکیج تبلت همراه درمانگر.

Ø اضافه شدن ساعت پذیرش و تاریخ قبلی جلسه در لیست جلسات.

Ø بهبود عملکرد صدور فیش حقوقی پرسنل.

Ø اضافه شدن لیست کالاهای فروش رفته در گزارش خلاصه وضعیت کلینیک.

Ø اضافه شدن ستونهای زیر به گزارش جزییات دوره درمان : ستون های "نخفیف در بازه انتخابی"، "تعرفه بیمه اصلی در بازه انتخابی"، "تعرفه بیمه تکمیلی در بازه انتخابی"، "سهم بیمار در بازه انتخابی"، "سهم بیمه اصلی در بازه انتخابی"، "سهم بیمه تکمیلی در بازه انتخابی"، "قیمت خدمات + مبلغ دریافتی از بیمار دز بازه انتخابی"، "مبلغ جلسه در بازه انتخابی"، "مابه التفاوت در بازه انتخابی" و "مبلغ پرداختی بیمار در بازه انتخابی"