تغییرات نسخه 2.3.0.2 نرم افزار مدیریت کلینیک تسکا

تاریخ انتشار : 29 خرداد 1402
حجم دانلود مورد نیاز : 25.0 مگابایت
تغییرات نسخه

Ø اضافه شدن قابلیت چاپ در گزارش تحلیلی درآمد به تفکیک گروه و سن

Ø اضافه شدن قابلیت ارسال پیامک یادآوری جلسه، در لحظه وقتدهی

Ø  قابلیت تعیین منبع ودقتدهی برای ارسال پیامک یادآوری جلسه در تنظیمات

Ø اضافه شدن قابلیت گروه بیمار در حساب اشخاص و شرکت ها

Ø اضافه شدن قابلیت چاپ رسید خدمات جلسه، بدون نیاز به داشتن پرداخت در صفحه پذیرش

Ø برطرف شدن بعضی از مشکلات پذیرش ویزاردی

گزارش لیستی درآمد به تفکیک گروه و سن
گزارش
پرینت پرونده پزشکی

کلیه اطلاعات پزشکی بیمار، در پرونده پزشکی ذخیره می شود و از همین بخش قابل مشاهده و ویرایش می باشد. در برخی از مواقع، نیاز به مشاهده پرونده بیمار در یک نگاه وجود دارد، تا درمانگر بتواند اطلاعات دوره های درمان و هم چنین جلسات آنها را به صورت پیوسته و در یک صفحه بررسی نماید. به همین منظور، در این نسخه از نرم افزار امکان مشاهده پرونده در یک نگاه فراهم شده است که قابلیت پرینت به دو صورت خلاصه و یا با جزییات را دارد. میانبر این صفحه در تمامی صفحات پذیرش، پرونده پزشکی، لیست بیماران، اطلاعات بیمار (F6)، قابل دسترس می باشد.

تصویر شماره 1- پرونده پزشکی در یک نگاه
لیست پکیج های خریداری شده

در صورتی که مایل به مشاهده لیست پکیج های فعال نرم افزار خود می باشید، می توانید این لیست را در سربرگ اطلاعات در بخش پکیج های فعال مشاهده نمایید. پکیج های سبزرنگ، پکیج های فعال و خریداری شده می باشد و آیتم های خاکستری، پکیجه های غیرفعال می باشد. در صورتی که مایل به راه اندازی پکیج فعال یا خریداری پکیج غیرفعال هستید، می توانید با شرکت تماس حاصل نمایید.

تصویر شماره 2- لیست پکیج های فعال
بهبود فرآیند انتخاب عضو

در این نسخه نرم افزار، هنگام تشکیل پرونده برای بیماران در صفحه پذیرش، امکان جستجو و درج عضو فراهم شده است. این فیلتر باعث کاربری ساده تر و سریعتر، هنگام تشکیل پرونده شده است. در این روش، بیماری پیش فرض که در اطلاعات پایه قابل انتخاب است، به صورت خودکار در جدول درج می شود و در صورتی که عضوی بیماری پیش فرض نداشته باشد، پرکاربردترین بیماری به صورت خودکار انتخاب می شود.

تصویر شماره 3- تعیین عضو و بیماری
تایید عملکرد روزانه پرسنل

در این نسخه از نرم افزار برای برخی از مراکز، که به صورت پرکیسی با پرسنل همکاری دارند، گزارش چاپی برای تایید عملکرد روزانه پرسنل فراهم شده است، تا بتوانند با دریافت امضا و تایید روزانه مشارکت افراد، همکاری بهتری با پرسنل خود داشته باشند. این گزارش چاپی از بخش گزارش جزئیات مشارکت پرسنل در دسترس می باشد.

تصویر شماره 4- تایید عملکرد روزانه پرسنل
وقتدهی بر اساس درمانگر

برخی از مراکز، خدماتی ارائه می دهند که بابت آن خدمت یک پزشک یا درمانگر در یک مدت زمان مشخص، خدمتی را به یک بیمار ارائه می دهد، مانند : ماساژ، نوار عصب و عضله، مشاوره و .... از آنجایی که این خدمات بعضا توسط پزشک یا درمانگر خاصی ارائه می شود، بنابراین کلینیک نیاز به وقتدهی بر اساس زمان پزشک یا درمانگر دارد، تا بتواند زمان های خالی وی را تکمیل نماید. این نوع وقتدهی در نرم افزار تسکا، با عنوان وقتدهی بر اساس درمانگر در قسمت پذیرش وجود دارد. این وقتدهی در این نسخه نرم افزار برای بخش تخصصی نیز فعال گردیده است.

تصویر شماره 5- وقتدهی بر اساس درمانگر
وقتدهی بر اساس درمانگر و خدمات

وقتدهی بر اساس درمانگر و خدمات هم نوع جدید و منحصر به فردی از وقتدهی می باشد، که در این نسخه نرم افزار ارائه شده است. این نوع وقتدهی مشابه مدل قبلی می باشد، با این تفاوت که در مدل قبلی، وقتدهی صرفا بر اساس زمانهای خالی پزشک یا درمانگر است و تقسیم بندی زمانی در آن ثابت است. مثلا برای هر بیمار زمان یک ساعت در نظر گرفته می شود، ولی برخی از خدمات شامل زمانهای متفاوتی هستند. مثلا ماساژ 30 دقیقه ای و ماساژ 60 دقیقه ای. بنابراین مرکز نیاز دارد علاوه بر این که بر اساس پزشک یا درمانگر وقتدهی را انجام می دهد، بتواند خدمت و زمان آن را نیز مشخص کند. کاربرد این نوع وقتدهی برای مراکزی که خدمات متنوعی دارند و یا مراکز توانبخشی می باشد.اید. این نوع وقتدهی در نرم افزار تسکا، با عنوان وقتدهی بر اساس درمانگر در قسمت پذیرش وجود دارد. این وقتدهی در این نسخه نرم افزار برای بخش تخصصی نیز فعال گردیده است.

تصویر شماره 6- وقتدهی بر اساس درمانگر و خدمات
انتخاب خدمات جلسات

در نسخه های قبلی نرم افزار، هنگام تشکیل پرونده در پذیرش، در مرحله انتخاب سرویس، تمامی سرویس های انتخابی برای همه جلسات لحاظ میشد، ولی در برخی موارد لازم بود خدماتی مانند لیزرپرتوان، فقط برای برخی از جلسات یا فقط برای یک عضو انتخاب شود. در این نسخه از نرم افزار این امکان فراهم شده تا در آخرین مرحله تشکیل پرونده، کاربر بتواند خدمت، عضو و شماره جلسه را به صورت دلخواه تعیین نماید. علاوه بر این، در صورتی که کاربر مایل به پذیرش یکجای همه جلسات، بدون نیاز به ثبت بیمار در صفحه پذیرش باشد، کافیست پذیرش یکجا را تیک بزند، تا همه جلسات پذیرش شوند.

تصویر شماره 7- انتخاب خدمات جلسات
سایر تغییرات نسخه

Ø اضافه شدن شماره پرونده کاغذی در اطلاعات بیمار و امکان جستجو بر اساس آن.

Ø امکان صدور رسید فروش کالا به صورت 8*8 در صفحه پذیرش ویزیت.

Ø تغییر فیلتر تاریخ در لیست چک ها و امکان انتخاب همه یا عدم انتخاب همه چک ها به صورت یکجا.

Ø امکان پیوست تصویر چک.

Ø بهینه سازی مراحل "از اینجا شروع کن" در اطلاعات پایه.

Ø امکان حذف تصویر بیمار از پرونده.

Ø بهبود عملکرد قفل سخت افزاری.

Ø امکان درج توضیحات جلسه، هنگام ویرایش آن.

Ø امکان غیرفعال کردن مدیریت کابین در تنظیمات، جهت عدم نمایش لیست کابین ها هنگام پذیرش.

Ø امکان دریافت پیامک گزارش عملکرد روزانه به مدیر سیستم در فردای روز کاری.

Ø بهبود فرآیند ارسال الکترونیکی بیمه سلامت.

Ø بهبود برخی از دسترسی ها.

Ø بهبود فرآیند وقت دهی پیشرفته.

Ø تغییر نوع پرینت رسید در لیست دریافت ها و پرداخت ها.

Ø امکان حذف یک جلسه ارسال شده برای بیمه سلامت.

Ø امکان گزارشگیری بیمه سلامت و نیروهای مسلح صرفا بر اساس جلسات بازه انتخابی، به جای کل جلسات دوره درمان.

Ø بهبود فرآیند پذیرش نسخ الکترونیکی.

Ø امکان تعریف کالای جدید، هنگام ثبت فاکتور خرید.

Ø تبدیل کاراکترهای عربی به فارسی هنگام پذیرش نسخه الکترونیکی.

Ø بهبود فرآبند جستجوی بیمار.

Ø بهبود فرآیند پیوست در پرونده پزشکی.

Ø امکان غیر فعال کردن درگاه دریافت وجه از حساب های بانکی در اطلاعات پایه.

Ø بهبود ارتباط با دستگاه کارتخوان سامان کیش.

Ø امکان حذف جلسات با وضعیت لغو توسط بیمار یا کلینیک به صورت یکجا در پرونده پزشکی.

Ø بهبود فرآیند حدف بیمار و دوره درمان.

Ø امکان تعیین تشخیص پیش فرض برای هر بخش به صورت مجزا.

Ø امکان ثبت تاریخ پایان و غیرفعال کردن قراردادهای انتخابی به صورت یکجا.

Ø ایجاد تنظیمات برای پرسش خروج، هنگام بستن نرم افزار و هم چنین بستن یک صفحه از نرم افزار در نظیمات برنامه در اطلاعات پایه.

Ø اضافه شدن نام ارزیاب در فرم های ارزیابی و گزارشات چاپی آن.

Ø بهبود فرآیند پیوست در پرونده پزشکی به منظور پیشگیری از پیوست فایل مشترک بین پرونده چند بیمار.

Ø بهبود فرآیند جستجوی بیمار.

Ø تسریع تخصیص کارت هوشمند از یک بیمار به بیمار دیگر.

Ø امکان تغییر درمانگر تجویز کننده و نظارت کننده در صفحه پذیرش و ویرایش جلسه با کلیک بر روی نام درمانگر.