تغییرات نسخه 2.2.1.1 نرم افزار مدیریت کلینیک تسکا

تاریخ انتشار : 10 شهریور 1401
حجم دانلود مورد نیاز : 9.0 مگابایت
تازه های نسخه 2.2.1.1
نسخه خوانی الکترونیک

امکان نسخه خوانی الکترونیکی در این نسخه فعال شده است.این نسخه خوانی برای نسخ تامین اجتماعی و سلامت کاربرد دارد که با استفاده از کد ملی، استحقاق درمان انجام می شود و پس از آن واکشی نسخه (با یا بدون کد رهگیری) انجام می شود.

تصویر شماره 1-فرم شروع جلسه سریع
ارسال نسخه

در حال حاضر، فقط سازمان بیمه سلامت ارسال نسخه را بر روی API خود فعال کرده است. متاسفانه سازمان تامین اجتماعی اجازه ارسال نسخه فیزیوتراپی از طریق API را فعال نکرده است و علیرغم اینکه شرکت تسکا، این ماژول را پیاده سازی کرده است ولی امکان استفاده از ارسال الکترونیکی از سوی تامین اجتماعی وجود ندارد. به محض فعالسازی این بخش از سمت تامین، اطلاعیه های شرکت تسکا را دریافت می نمایید.

ارسال نسخ سلامت از بخش گزارشات، ارسال الکترونیکی بیمه امکانپذیر است.

تصویر شماره 2-ارسال الکترونیکی بیمه
ارتباط با بیماران

در صورتی که پکیج مدیریت تماس شرکت را دارید، می توانید در نرم افزار، در تب ارتباط با بیماران علاوه بر مشاهده گزارش تماسهای دریافتی ، پیگیری های بیماران، پیگیری های پزشکان ، پیگیری های معرف ، پیگیری های بیماران خارج از کلینیک را در راستای جذب و ارتباط با بیماران مشاهده نمایید. از کاربرد این آیتمها می توان به این موارد اشاره کرد :

درج مذاکرات انجام شده با بیمارانی که دوره درمان خود را ناتمام رها کرده اند، یا ثبت مذاکرات با پزشکان و باشگاه ها در راستای معرفی خدمات کلینیک و هم چنین درج مذاکرات با بیمارانی که هنوز به کلینیک مراجعه نکرده اند و فقط نوبت تلفنی یا حضوری دریافت کرده اند،

تصویر شماره 3-ارتباط با بیماران
تبلت همراه

نحوه کار برخی از کلینیکها بدین گونه است : بیمار به پزشک، مسئول فنی یا سرپرست بخش مراجعه می کند و این فرد پس از ویزیت و ارزیابی، برای بیمار، برنامه درمان تعیین می کند. در صورتی که پکیج تبلت همراه ما را دارید، می توانید از سربرگ سوابق، به جلسات قبلی یا بعدی بیمار که در وضعیت انجام نشده هستند، خدمت اضافه نمایید و پلن روزهای بعدی بیمار را برای درمانگران مشخص نمایید.

تصویر شماره 4-پلن درمان در تبلت همراه

برخی اوقات هنگامی که پزشک یا درمانگر، در حال معاینه یا ارزیابی بیمار می باشد، نیاز دارد فایلی را به پرونده بیمار از طرق موبایل یا تبلت خود پیوست نماید. این فایل می تواند تصویری از بیمار باشد، یا ویدیویی از شرایط فعلی بیمار یا حتی فایل صوتی مکالمه به بیمار جهت ذخیره سازی در مستندات. این قابلیت در نسخه فعلی مهیا شده است. در صورتی که تنظیمات آن بر روی سیستم شما انجام نشده است، می توانید با شرکت، بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

قابلیت اضافه کردن فایل پیوست در سربرگ پرونده فراهم شده است.

تصویر شماره 5-پیوست در تبلت همراه
گزارشات حق مشارکت پرسنل و هزینه های مشارکت

در این نسخه از نرم افزار، امکان درج هزینه کلینیک برای کسر از مشارکت وجود دارد. به عنوان مثال برای مراکز مشارکتی، ممکن است در ابتدا درصدی از درآمد را برای تحویل به درمانگاه یا سهامدار کسر کنند و پس از آن درصد مشارکت درمانگران را محاسبه نمایند. ثبت این درصد هزینه برای هر بخش، در لیست بخش ها وجود دارد.

علاوه بر این نیاز به گزارشاتی می باشد که کاربر بتواند مبالغ مربوط به مشارکت ها و هزینه ها را به صورت مجزا و به تفکیک دریافت و مشاهده نماید. در ذیل لیستی از این گزارشات ارائه شده است :

v    حق مشارکت پرسنل به تفکیک جلسه:

این گزارش مبالغ مشارکت (تجویز،نظارت،ویزیت و معرف) و هزینه را به تفکیک جلسات نمایش می دهد.

v    حق مشارکت پرسنل به تفکیک دوره درمان:

در این گزارش نیز، میتوانید مبالغ مشارکت (تجویز،نظارت،ویزیت و معرف) و هزینه را مشاهده نمایید ولی به تفکیک دوره درمان بیماران.

v    مشارکت و هزینه های مرکز:

این گزارش از دو گزارش قبل تجمیعی تر می باشد. به این صورت که به جای انتخاب درمانگر در گزارش، یک بخش انتخاب می شود و کلیه مبالغ محاسبه شده برای مشارکت تجویز، مشارکت نظارت، مشارکت معرف و مشارکت ویزیت به همراه هزینه های کسر شده درآمد به صورت سرجمع نمایش داده می شود.

موارد آپدیت شده

Ø امکان درج کد تفصیلی توسط کاربر در حسابداری

Ø اضافه شدن میانبر پرونده پزشکی در لیست مطالبات بیمه

Ø اضافه شدن ستون تخفیف تسهیم شده در گزارش جزییات مراجعات

Ø بهبود عملکرد دکمه پذیرش یکجا در پرونده پزشکی

Ø اصلاح فرمت ذخیره سازی دیسکت نیروهای مسلح

Ø بهبود عملکرد حساب سازمان های بیمه گر

Ø اضافه شدن شماره پرونده در ارزیابی های انجام شده بیمار

Ø اصلاح برخی موارد گزارش شده از سوی کاربران