تغییرات نسخه 2.1.5.3 نرم افزار مدیریت کلینیک تسکا

تاریخ انتشار : 15 آبان 1400
حجم دانلود مورد نیاز : 9.0 مگابایت
تازه های نسخه 2.1.5.3

منوی دایره ای میزکار :

در نسخه های قبلی تسکا، میز کار به داشبورد اضافه شد، و در این ورژن از نرم افزار برای دسترسی سریع به میز کار، منوی دایره ای با میانبر [F11] طراحی شده است. این منو در تمامی صفحات قابل دسترس است و با آیتم های آن می توانید از داشبورد میز کار استفاده نمایید. برای باز کردن این منو کافیست دکمه F11 از صفحه کیبورد را فشار دهید یا از منوی عملیات بالای نرم افزار، گزینه نمایش منوی دایره ای را انتخاب نمایید. این منو با کلیک بر روی آیتمهای خارج از این منو، به صورت اتوماتیک بسته می شود.

 

 

وقتدهی بر اساس درمانگر :

برخی از کلینیک ها برای وقت دهی به بیماران خود، سوای از در نظر گرفتن ظرفیت کلینیک، به ظرفیت آزاد درمانگر نیز دقت می کنند. برخی اوقات نیاز به مشاهده برنامه کاری یک درمانگر در یک روز خاص، برای وقت دهی به بیمار می باشد. برای پوشش دادن چنین نیازی، آیتم وقتدهی بر اساس درمانگر در این نسخه نرم افزار ارائه شده است. این آیتم از منوی پذیرش بیماران، قابل دسترس است و برای استفاده از این آیتم لازم است، روزهای حضور کادردرمان در نرم افزار تکمیل گردد.

 

 

 

پنل جامع اطلاعات بیمار در یک نگاه :

این پنل که با کلید میانبر [F6] در کنار نرم افزار نمایش داده می شود، اطلاعات کاملی از بیمار انتخابی در صفحه را نمایش می دهد. بیمار انتخابی می تواند در لیست بیماران باشد یا در لیست بیمه یا گزارشات مختلف یا ... . اطلاعات نمایش داده شده شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات دوره درمان، اطلاعات جلسه و مانده حساب بیمار می باشد. هم چنین از طریق این پنل می توانید به آیتم های صورتحساب بیمار، درختواره بیمار، وقت دهی و برنامه بیمار دسترسی داشته باشید. با این پنل در همه جای نرم افزار، اطلاعات و آیتمهای مربوط به بیمار به راحتی در دسترس می باشد.

 

 

مشارکت برای پرسنلِ معرف بیمار :

در نسخه های قبلی نرم افزار امکان ثبت قراداد برای پرسنل بابت تجویز، نظارت و یا ویزیت بیماران و مشاهده گزارشات مربوطه وجود داشت. در این نسخه امکان محاسبه مشارکت برای پرسنل معرف بیمار نیز اضافه گردیده است. در صورتی که هنگام ثبت اطلاعات شخصی بیمار، کارمند به عنوان معرف انتخاب شود، بر اساس این قرارداد، به وی پورسانت تعلق می گیرد و این عملکرد در المان مشارکت پرسنل در فیش حقوقی درج می گردد. به علاوه امکان درج کسورات در قرارداد نیز فراهم شده تا در صورتی که مجموعه بخواهد مبلغ ثابتی را از مبلغ کل یا سهم بیمار کسر کند و پس از آن به درمانگر پورسانت دهد، با ثبت این کسورات به صورت ریالی می تواند سهم مشارکت را به درستی محاسبه نماید.

 

 

گزارش بیمه ویزیت و درمانگاهی :

از طریق این آیتم کاربر می تواند نسخ مربوط به بخش کلینیک تخصصی (ویزیت) را بر اساس تاریخ ویزیت در لیست، مشاهده نماید و در صورت تایید، این لیست را برای سازمان بیمه گر ارسال نماید. هم چنین امکان دیسکت گیری نیروهای مسلح در این بخش فراهم شده است. در صورت ارسال لیست به بیمه، کاربر می تواند این لیست را نهایی نماید و برای بخش مطالبات بیمه نرم افزار(حساب سازمان های بیمه گر) ارسال نماید تا پس از پرداخت سازمان بتواند میزان کسورات را مشاهده نماید. لازم به ذکر است این قابلیت برای قراردادهای بیمه کلینیکی در نسخه های قبلی فعال بود.

 

                                                                                                                   

گواهی بیمه به تفکیک سرویس :

گواهی هایی که برای بیمه تکمیلی صادر می شوند، متنوع اند. برخی از سازمان ها، رسیدی از بیمار دریافت می کنند که شامل اطلاعات کلی می باشد، مانند نامه ای که در آن قید شده بیمار چند جلسه، چه خدماتی با چه مبالغی و در چه بازه تاریخی داشته است. این نوع گواهی با عنوان گواهی درمان در نرم افزار وجود داشته است. برخی سازمانها نیاز به اطلاعات ریزتری دارند. مثلا اینکه جلسات بیمار در چه تاریخ هایی بوده، چه خدماتی را با چه مبلغی دریافت نموده است. این گواهی تحت عنوان سابقه درمان بیمار در نرم افزار وجود دارد. در نسخه جدید نرم افزار، گواهی به تفکیک سرویس اضافه شده است که در آن در جدولی کلیه خدماتی که برای بیمار انجام شده است به همراه تعداد و قیمت نمایش داده می شود.

 

 

ایجاد جلسات با  تقویم:

در نسخه های قبلی تسکا، هنگام تشکیل پرونده، امکان ایجاد جلسات به صورت روزانه و با فاصله زمانی وجود داشت. برخی کاربران نیاز دارند جلسات بیمار را به صورت هفته ای یک بار، یا فقط روزهای زوج/فرد تشکیل دهند. به این کاربران قابلیت جدید ایجاد جلسه با تقویم پیشنهاد می شود. در این صفحه کاربر هفته های دو ماه را در یک نگاه مشاهده می کند و می تواند با کلیک بر روی خانه مورد نظر، آن تاریخ را انتخاب نماید. از طریق باکس وقتدهی هم می تواند ساعت وقتدهی را تعیین نماید. این صفحه برای تشکیل پرونده اولیه کاربرد دارد و برای تغییر وقت دهی می توان از وقتدهی پیشرفته و یا وقتدهی بر اساس درمانگر استفاده کرد.

 

 

گزارش دوره درمان های ناتمام :

این گزارش در نسخه های قبلی نرم افزار ارائه شده است ولی در این نسخه شامل تغییراتی شده است. در واقع این گزارش لیست دوره های درمان ناتمام را نشان می دهد که با فیلتر جدیدِ اعمال شده، می توان هم لیست دوره های درمانی که تعداد جلسات نهایی شده آنها کمتر از تعداد جلسات پیش بینی شده می باشد، را مشاهده نمود و هم دوره های درمانی که تعداد جلسات آنها از یک مقدار معین کمتر می باشد. به واسطه نمودار ستون تعداد جلسات باقیمانده، می توانید در یک نگاه متوجه شوید، کدام بیماران خیلی زود از ادامه درمان انصراف داده اند.

 

 

پرینت چند تصویر رنگی تمرین درمانی :

در نسخه های قبلی امکان پرینت گرفتن  تصاویرِ رنگیِ تمریناتی که چند تصویر رنگی داشتند، فقط برای اولین تصویر مهیا بود ولی در نسخه جدید این امکان وجود دارد که هنگام پرینت، کاربر بتواند همه تصاویر رنگی تمریناتی که چند تصویر رنگی دارند، چاپ نماید. این قابلیت برای حالتهایی که 1 یا 2 تمرین در یک صفحه چاپ می شود، فراهم می باشد و بیشترین کاربرد آن برای ارسال تمرینات در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام برای بیمار می باشد.

 

 

ضرایب پلکانی مالیات بر حقوق :

با توجه به افزارش تعداد پلکان فرمول محاسبه مالیات در سال 1400 به 6 پله، تعداد پلکان ضرایب مالیاتی در این نسخه نرم افزار از 3 پله به 10 پله افزایش پیدا کرد، تا اگر در سال های آینده نیز، این تعداد مجددا افزایش پیدا کرد، امکان ثبت و محاسبه این اعداد بدون نیاز به آپدیت وجود داشته باشد. در تصویر زیر ضرایب مالاتی را برای سال 1400 مشاهده می کنید.

 

 

موارد آپدیت شده :

·        نمایش خطای کد ملی تکراری هنگام ثبت بیمار جدید در صفحه پذیرش

·        بهبود فرآیند ارسال پیامک

·        بهبود دسترسی های صفحه قرادادها و جستجوی بیمار

·        بهبود عملکرد کالر آیدی

·        امکان جستجوی جامع بیمار در لیست بیماران

·        بهبود سرعت بارگذاری لیست بیماران

·        امکان فیلترسازی در مطالبات بیمه

·        ساده سازی صفحات لیست پرسنل و حسابهای بانکی

·        بهبود ویرایش ویزیت در پرونده پزشکی ویزیت

·        بهبود خواندن اطلاعات دستگاه حضور و غیاب در نرم افزار

·        تغییر چیدمان صفحات حکم و فیش حقوقی

·        بهبود عملکرد پذیرش کلینیک تخصصی

·        امکان سفارشی سازی گواهی ویزیت در صفحه پذیرش

·        ارسال فقط یک پیامک جهت خوشامدگویی بیمار جدید و دوره درمان جدید برای اولین ورود بیمار